UPORABA UREJEVALNIKA POKRAJINE
Če želimo spremeniti pokrajino zastonj, najprej igro
shranimo. Potem jo preimenujemo iz .SS1 (shranjene igre) v .SS0 (shranjeni
scenariji). odpremo urejevalnik pokrajine in v njem popravimo izgled cest,
pokrajine, naselij, itd. To nas nič ne stane, še več, vlaki ves čas
vozijo in služijo denar, celo datum je zamrznjen. Ko smo zadovoljni s
spremembo, scenarij shranimo. Nato spet preimenujemo zadevo iz .SS0 v
.SS1.
Seveda igra za kaj takega ni narejena, zato se včasih
pripetijo prav nenavadne stvari. Če obrišemo mesto, potem bodo obrisane
ceste in ime mesta, vse stavbe pa bodo ostale in postale del najbližjega
mesta. To izgleda prav čudno in napake ne moremo popraviti. Torej je
pametno napraviti dodatno zaščitno kopijo igre, preden jo pričnemo
spreminjati na ta način. Včasih se igra tudi sesuje, če smo neprevidni
in odstranimo elemente, ki jih igra potrebuje za pravilen prikaz.
UJETA LADJA
Ladjo je mogoče ujeti, če preko nje v pravem trenutku zgradimo most. Ladja mora biti obrnjena v smeri gradnje mosta. Ujamemo lahko svojo ali nasprotnikovo ladjo. Iz objema mosta jo je mogoče dobiti le pod pogojem, da porušimo most. Ladja se bo napotila v remizo in ponovila pot.
Ujeta ladja pod
mostom.
|