ZAKAJ JE AI TAKO "NEUMNA"?
Notranja logika igre je zelo preprosta in zmore rešiti
le nekaj najbolj enostavnih problemov. Železniški tiri in ceste so
grajene po slučajnem vzorcu, zato so zelo neučinkovite. Letališča se
gradijo na najbolj nemogočih lokacijah. Finančne probleme igra slabo rešuje,
vzame si veliko posojilo pa čeprav ga ne potrebuje. Zato pa ima določene
prednosti pred pravim igralcem. Tako ne plačuje za dvigovanje ali spuščanje
terena nobenih stroškov. Prav tako ne more prevzeti naše družbe.
Programiranje AI je zelo težko, vendar bi lahko avtor naredil nekaj več
na tem področju.
KAKO PREMAGATI AI?
Tudi če uporabimo legitimne metode, je mogoče AI
hitro poraziti. Najbolj enostavno je nagrabiti veliko denarja in prevzeti
nasprotno družbo. Prav tako lažje načrtujemo strategijo v naprej in
porazimo nasprotnika z bolj učinkovitim prevozom. Možno pa je uporabiti
tudi bolj nizke udarce, da odstranimo nasprotnika.
SLIKE NEUMNE AI!
Računalnik natančno ve v katero smer želi!
Zakaj enostavno, če so lahko mostovi tako elegantni!
Tovornjaki za nafto čakajo do nezavesti! ----- Kje je postaja in kam
pelje vlak?
Letališče pri letališču!
------ Cesta pri cesti!
Še več opisov najdete v
brošurah TTDLX-NASVETI IN TRIKI (1999) ter TTDLX-RAZODETA VIŠJA
RESNICA (2003).
|