KAKO SE IZRAČUNAVA »STATION RATING«?
Station rating ali postajni ocenjevalni
nivo igra izračunava po določenem algoritmu, ki ga avtor nikoli ni želel
pojasniti. Josef Draxler je to uspel preučiti sam in je na tej osnovi
pripravil formulo. Najvišja ocena je pri doseženih 255 točkah. Točkovanje
pa se opravi tako:
TOČKE |
Število dni (razen za ladje) |
Število dni za ladje |
130 |
Manj kakor 3 dni |
Manj kakor 12 dni |
95 |
Manj kakor 6 dni |
Manj kakor 24 dni |
50 |
Manj kakor 12 dni |
Manj kakor 48 dni |
25 |
Manj kakor 21 dni |
Manj kakor 84 dni |
0 |
Nad 21 dni |
Nad 84 dni |
Zanimiv je podaljšan čas
pri točkovanju za ladje. Tako nam to koristi, če uporabimo ladje na zračni
blazini (hoovercraft), saj so te zelo hitre in z lahkoto dosegajo čas
manj kakor 12 dni na vseh kratkih in srednjedolgih razdaljah v igri. To je
tudi razlog, da na pomolih te ladje vedno čaka toliko tovora.
TOČKE |
ENOTE |
130 |
Manj kakor 100 enot |
120 |
Manj kakor 300 enot |
100 |
Manj kakor 600 enot |
90 |
Manj kakor 1000 enot |
55 |
Manj kakor 1500 enot |
0 |
Nad 1500 enot |
Za tekoč tovor (nafta,
voda, ipd.) je ena enota enaka 100 litrov.
-
Najvišja hitrost
transportnega vozila, ki vozi s postaje naloženo blago. Torej, kako
moderno je vozilo. Pri tem se preračunavajo točke po dodatni formuli: točke
= 0,25 * (zadnja hitrost — 85 km/h):
TOČKE |
ENOTE |
43 |
255 km/h ali hitreje |
25 |
Hitreje od 185 km/h |
0 |
Manj kakor 85 km/h |
TOČKE |
ENOTE |
33 |
Mlajši od 1 leta |
20 |
Mlajši od 2 let |
10 |
Mlajši od 3 let |
0 |
Starejši od 3 let |
Pri tem izračunu se ne
uporablja starost lokomotive, temveč starost zadnjega vagona v vlakovni
kompoziciji! To nam omogoča eleganten način dvigovanja postajnih
nivojev. Na vsaki dve leti prodamo in ponovno kupimo zadnji vagon v
remizi.
-
Ali obstaja kip lastnika
v najbližjem mestu? Če v mestu postavimo kip lastnika (statue), se nam
postajni ocenjevalni nivoji dvignejo za 26 točk. Torej ima kip tudi neko
funkcijo!
-
Računalniški
nasprotniki imajo dodaten bonus. Ker je umetna inteligenca računalniških
nasprotnikov tako slaba, je programer dodal dodatne točke k njihovim
ocenjevalnim nivojem. Te točke so odvisne od nastavitev težavnostnih
stopenj na začetku igre. Če se odločimo za visoko inteligenco
nasprotnika, bo ta dobil 63 dodatnih točk, pri srednji inteligenci jih
dobi 31 točk, pri nizki inteligenci pa nobene.
Na podlagi točk igra preračuna
vaš postajni ocenjevalni nivo v odstotke. Torej, če dosežete 255 točk,
imate ocenjevalni nivo 100%, pri 127 točkah je torej ta 50% in tako
naprej. Če poženemo reklamno kampanijo v mestu, se bodo nivoji začasno
zvišali (do šest mesecev), potem pa se znova vrnejo nazaj na izračunane
vrednosti.
Ti nivoji rastejo počasi
in stabilno. Četudi pride do hitre spremembe točk navzgor, igra počasi
spremeni ta nivo. Če pa pride do dogodka, ki nam je v škodo, pa nivoji
takoj in drastično padejo. Če dolgo časa ne oskrbujemo postaje, bo tudi
dolgo časa trajalo, preden se nivo zniža in preden potniki spoznajo, da
na postaji čakajo zaman. Če pa bo katerokoli naše vozilo udeleženo v
prometni nesreči ali padcu letala, pa se nam bodo nivoji takoj znižali
na sosednjih postajah na najnižji nivo.
|